Σελίδες

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ FRONT SQUAT

front-squat

Όλοι γνωρίζουμε ότι το Squat είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το Front Squat είναι ο βασιλιάς των Squat. Παρακάτω θα διαβάσετε 5 Λόγους που δε θα πρέπει να χάνετε προπονήσεις με Front Squat:

1. Στάση Σώματος
Το Front Squat ενεργοποιεί τους μύες της πλάτης και του θώρακα ώστε να μπορείτε να κρατήσετε σταθερά τη μπάρα στους ώμους σας. Ως εκ τούτου μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της κύφωσης εφόσον καθ’όλη τη διάρκεια της κίνησης κρατάτε τους αγκώνες σας όσο πιο ψηλά γίνεται.

2. Ευκαμψία
Το να εξασκείστε στο Front Squat συμβάλει στο να αποκτήσετε ευκαμψία και αυτό γιατί όταν βρίσκεστε στην κάτω θέση της κίνησης οι αστράγαλοι, οι ώμοι, οι καρποί και οι γοφοί σας ωθούνται στα όρια της κινητικότητας τους.

3. Ασφάλεια
Στο Front Squat απαιτείται το φορτίο να βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του σώματος να στηρίζεται στους ώμους και οι αγκώνες να βρίσκονται όσο το δυνατόν ψηλότερα. Οποιαδήποτε κίνηση προς τα μπροστά θα ωθήσει το φορτίο να πέσει στο έδαφος. Αυτή η όρθια στάση του σώματος που απαιτείται, βοηθάει στο να μην ασκείται μεγάλη πίεση στη σπονδυλική σας στήλη και έχει ως αποτέλεσμα να μην προκαλούνται τραυματισμοί.

4. Μέτρο Δύναμης
Το Front Squat αποτελεί καλύτερο “Μέτρο Δύναμης” σε σχέση με το Back Squat και αυτό γιατί ένα Back Squat μετατρέπεται εύκολα σε Goodmorning. Πολλοί θα το διαπιστώσουν όταν παρατηρήσουν την ποσοστιαία αναλογία διαφοράς φορτίου μεταξύ Front Squat  και Back Squat. Για έναν ισορροπημένο αθλητή η αναλογία θα πρέπει να κυμαίνεται στο 85%. Αν η αναλογία σας είναι μικρότερη από 85% τότε θα πρέπει να προπονείστε περισσότερο σε Front Squat.

5. Ιδανική άσκηση για τους CrossFitters
Το Front Squat είναι μια πάρα πολύ χρήσιμη άσκηση για όλους τους CrossFit αθλητές ανεξαρτήτως δυνατοτήτων. Δεν έχετε παρά μόνο να σκεφτέιτε όλες εκείνες τις ασκήσεις που απαιτούν την μπάρα να βρίσκεται στους ώμους. Όσο πιο δυνατοί είστε στην άσκηση αυτή τόσο πιο έυκολες θα γίνουν για εσάς ασκήσεις όπως τα Power Clean, Push Jerk, Split Jerk, Push Press κ.α

http://www.theboxnews.gr